Jak reklamovat či vrátit zboží
Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Než se pustíte do reklamace, mějte na paměti, že:
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
- Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).
- Většinu výrobků, které nám přišly k reklamaci natáčíme a fotíme pro případné spory.
- Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
- Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Použitím reklamačního centra její průběh výrazně urychlíte.
Dále sa záruka nevztahuje na:
- vady způsobené cizím zásahem (neodborná výměna atd.), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota) nebo vniknutím vody a jiné,
- opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - poškození vnějšího korpusu, pouzdra, poškrábání, odření atd.,
Chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě?
Při online nákupu máte právo ve 14-ti denní lhůtě odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit bez udání důvodu. Pokud tak chcete učinit, pokračujte níže:
Mějte na paměti, že:
- Zboží lze vrátit, jen pokud nevykazuje známky opotřebení.
Zde vyplňte formulář pro reklamaci nebo odstoupení od smlouvy a zašlete na naší adresu, která je uvedená ve formuláři (případně nám napište o zpětný štítek na zásilkovou) :
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace